پرسشنامه ارزش محوری(ناسوشن و همکاران، 2007)


پرسشنامه ارزش محوری(ناسوشن و همکاران، 2007)

این پرسشنامه دارای 12 سؤال بوده و به منظور سنجش ارزش مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. شایان ذکر است کلیه سوالات مطرح شده در این پرسشنامه ها بر مبنای طیف هفت گزینه ای لیکرت بوده است. اين مقياس شامل مجموعه اي از سوالات است كه بار نگرشي ياارزشي همه ان ها تقريبا برابر تلقي مي شود؛ پاسخگومقياسي را كه بين دو حدنهايي مانند ،موافق_مخالف محصور است برحسب شدت يا ضعف نگرش خود بر مي گزيند.


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بانک پرسشنامه و فایل‌های علمی و پژوهشی" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما